GumiMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyakKetahui potensi pasaran

  • masa pelepasan:2024-03-06 15:57:28
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:525
  • Penerangan pantas:

    Gumi,Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar

Kandungan artikel

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

GumiJaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasa

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Uyuni(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan,GumiPengubah jenis minyak 35kV,GumiKumpulan kawat pengubah distribusi, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar,GumiPenukar jenis kering 10 / 0.4kV, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Di mana saya boleh mencarinya?Pengubah kuasa

Mod wayar pengubah jenis kering:

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.


GumiMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyakKetahui potensi pasaran



Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Pelanggan pertamaSebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

GumiIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

GumiMaklumat produk lain
  • Almere StadJembatan naik hidraulik bergerakKeperluan untuk persekitaran kerja

    Almere StadJembatan naik hidraulik bergerakKeperluan untuk persekitaran kerja

  • SivednicaJembatan naik hidraulik tetapApa yang hendak digunakan

    SivednicaJembatan naik hidraulik tetapApa yang hendak digunakan

  • SivednicaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKeberkesanan kapasiti

    SivednicaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKeberkesanan kapasiti

  • SivednicaPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikHarga pasaran tinggi pertama dan rendah terus me

    SivednicaPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikHarga pasaran tinggi pertama dan rendah terus me

  • KumPengubah 200 KVA minyak terjunkualiti tinggi

    KumPengubah 200 KVA minyak terjunkualiti tinggi

  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform angkat hidraulikDi mana kemudahannya

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform angkat hidraulikDi mana kemudahannya

  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgJembatan naik hidraulik bergerakKos yang berpatutan

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgJembatan naik hidraulik bergerakKos yang berpatutan

  • CatanzaroJembatan naik hidraulik tetapJenama reka bentuk

    CatanzaroJembatan naik hidraulik tetapJenama reka bentuk

  • segera:Peringatan: Maklumat GumiMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyakKetahui potensi pasaran memberi anda GumiMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyakKetahui potensi pasaran oleh syarikat kami, perkhidmatan GumiMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyakKetahui potensi pasaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GumiMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyakKetahui potensi pasaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GumiMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyakKetahui potensi pasaran. GumiMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyakKetahui potensi pasaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GumiMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyakKetahui potensi pasaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!